Najczęściej popełniane błędy przez mężczyzn w kontaktach z kobietami.

W tym artykule dowiesz się, jakie błędy najczęściej popełniają mężczyźni w relacjach z kobietami. Faceci nieświadomi tych błędów na zawsze pozbawiają się szansy stworzenia udanego związku z kobietą. A znajomość tylko tych kilku rzeczy mogła by wyeliminować większość męskich problemów.

BŁĄD 1: Zbyt miła osobowość.

Być może Ty też zauważyłeś, że naprawdę atrakcyjne kobiety nigdy nie wiążą się z „miłymi facetami”. Może nawet sam masz ładna przyjaciółkę, która ciągle umawia się z palantami … ale z jakiegoś powodu nigdy nie była zainteresowana związkiem z Tobą.

Jak myślisz dlaczego tak jest?

Odpowiedź jest całkiem prosta…

Kobiety przy wyborze mężczyzny nie zwracają uwagi na to, czy jest on miły i uczynny. Dziewczyny wybierają swojego faceta na podstawie tego, jak on na nie działa.

Bycie miłym facetem nie działa na atrakcyjne kobiety. Grzeczni, poukładani mężczyźni nie pociągają kobiet.

-->

Wiem, że to co napisałem, może nie mieć dla Ciebie żadnego logicznego sensu. Bo przecież kobiety mówią, że dla nich "ideałem jest miły, ustatkowany, poukładany mężczyzna, który zawsze będzie dobrze ja traktował, kupował kwiaty".

Powinieneś wiedzieć, że to jakiego faceta kobiety uważają za ideał, a to jakiego podświadomie wybierają to zupełnie różne osoby.

Nam mężczyznom ciężko ten fakt zaakceptować, ale dopóki go nie zaakceptujesz NIGDY nie osiągniesz takiego sukcesu z dziewczynami jaki byś chciał.

BŁĄD 2: Przekonywanie dziewczyny aby Cię polubiła.

Co robi większość facetów, kiedy poznaje kobietę, która im się naprawdę podoba… ale ona nie jest nimi zainteresowana?

Starają się „przekonać” kobietę, żeby coś do nich poczuła.

Zdradzę Ci coś … NIGDY W SPOSÓB RACJONALNY NIE ZMIENISZ TEGO, CO KOBIETA CZUJE DO CIEBIE.

Nigdy, absolutnie nigdy.

Nie możesz przekonać kobiety za pomocą logiki i argumentów, aby coś do ciebie poczuła.

Pomyśl o tym.

Jeżeli kobieta nie „czuje tego” w stosunku do Ciebie, to dlaczego oczekujesz, że uczucia którymi kierują emocje, będziesz w stanie zmienić logicznymi argumentami?

Emocje NIE MAJĄ nic wspólnego z logiką

Ale wszyscy to robimy.

Kiedy dziewczyna nie jest zainteresowana, błagamy, prosimy, uganiamy się, robimy wszystko co w naszej mocy aby zmienić jej zdanie.

To jest zła taktyka, podrywanie dziewczyn w ten sposób nigdy nie zadziała.

BŁĄD 3: Szukanie akceptacji u kobiety.

Każdy facet marzy, aby zadowolić kobietę. Z tego powodu często robimy dla płci pięknej rzeczy, które nam wydaja się być dobre, a tak naprawdę pokazują naszą obawę o brak akceptacji i o to, że kobieta przestanie się nami interesować

Takie postępowanie jest złe i obnaża naszą słabość.

Facet który "podlizuje" się kobietom, nigdy nie będzie w ich oczach atrakcyjny.

Nie chodzi o to, żeby traktować kobiety źle, aby Cię polubiły. Po prostu nie rób rzeczy tylko po to, aby zadowolić dziewczyny.

Dobre traktowanie kobiet, nie polega na ciągłym pytaniu dziewczyny o zgodę i robieniu jedynie tego, na co Ci pozwala. Nigdy nie odniesiesz sukcesu w podrywaniu kobiet, gdy będziesz starał się o ich akceptację. Kobiety nie lubią facetów, którzy starają się im przypodobać.

Nie wierzysz mi? Zapytaj atrakcyjną dziewczynę czy facet, który się za nią ugania i podlizuje się jej, jest dla niej atrakcyjny.

BŁĄD 4: Kupowanie zainteresowania kosztownymi atrakcjami i prezentami.

Ile razy zabrałeś kobietę na miłą kolacje, kupiłeś jej kwiaty, jakiś prezent, a ona i tak dała Ci kosza dla kogoś, kto nie dawał jej nawet w połowie tego co Ty? Jeżeli myślisz i postępujesz jak większość facetów, to zdarzyło Ci się to wiele razy.

Niestety muszę Ci powiedzieć smutna prawdę - Sam jesteś sobie winien.

Gdy oferujesz kobiecie rzeczy materialne, wysyłasz jej tym sposobem prosty komunikat: „ Nie sądzę, że polubiłabyś mnie za to kim i jaki jestem, więc spróbuję kupić Twoje zainteresowanie.

Takie intencje kobiety z reguły odczytują jako próba finansowej rekompensacji Twoich niedoskonałości.

Część kobiet polubi to, że za nią płacisz i dajesz jej prezenty, ale gdy przestaniesz to robić, zostawią Cię szybciej, niż zdążysz schować portfel do kieszeni. Normalne kobiety odbierają takie zachowanie mężczyzn jako manipulacja.

BŁĄD 5: Zbyt wczesne mówienie o uczuciu.

Kolejnym wielkim błędem popełnianym przez wielu mężczyzn jest to, że zbyt wcześnie deklarują swoje uczucia do kobiet.

Pewnie sam zaobserwowałeś, że naprawdę atrakcyjnych kobiet jest niewiele. A te najbardziej atrakcyjne kobiety cieszą się zainteresowaniem wielu mężczyzn.

Ładne kobiety są bardzo często podrywane przez innych mężczyzn, te najładniejsze nawet kilka razy dziennie. Mało tego, większość dziewczyn zazwyczaj umawia się z wieloma facetami, zanim wybiorą tego jednego, z którym zechcą spotykać się dłużej. Kobiety maja doświadczenie w relacjach damsko-męskich.

Wiedzą czego oczekiwać od faceta i jakich facetów unikać.

Jedną z rzeczy która natychmiast odrzuca kobiety, jest facet który, po zaledwie dwóch randkach mówi jej o swoich uczuciach do niej.

Takie zachowanie sygnalizuje kobiecie, że jest kolejnym gościem, który zadurzył się w niej za szybko i nie potrafi się kontrolować.

Nie rób tego. Zamiast niepotrzebnie przyśpieszać rozwój wypadków, zrelaksuj się. Są dużo lepsze sposoby, żeby zakomunikować kobiecie, że ją polubiłeś.

To tylko kilka z najbardziej niebezpiecznych błędów jakie popełniają mężczyźni w kontaktach z kobietami. Kolejne przeczytasz w artykule: Najczęściej popełniane błędy przez mężczyzn w kontaktach z kobietami. Cz.2
Najbardziej wartościowe rady dostępne na liście mailingowej:
E-mail: Imię:
Zgadzam się z polityką prywatności

13 komentarzy:

Anonimowy pisze... Reply to comment

Ale czy warto się tak zmieniać i grać kogoś innego ? Ja chce kobieta która będzie mnie chciała naturalnym i też oczekuje naturalnego zachowania i żeby ona też się coś starała, reszta niech spada na drzewo nawet gdyby to była mis polski jak ma pusto w głowie i chce klowna niech szuka w "cyrku" tam ich wile.

Ture pisze... Reply to comment

Zmienić się jest warto i zmieniasz się mimowolnie od dziecka, nawet jak o tym nie myślisz. Kształtuje Cie srodowisko, rodzina znajomi, często bez Twojej świdomości. Zatem lepiej chyba aby to kształtowanie osobowości odbywało się bardizej świadomie i w kierunku jaki Ty chcesz. W życiu musisz się nauczyć wielu umiejętności. Np w pracy dobry lider jezdzi na kursy i szkolenia, czyta fachową literaturę itp. Czy to znaczy, że udaje on dobrego lidera, czy świadomie kształtuje swoje umiejętności? Można być sobą posiadając nowe umjejętności. Podrywanie kobiet to umiejętnośc bycia dobrym w kontaktach z innymi ludzmi( głownie z kobietami, choć nietylko).

Anonimowy pisze... Reply to comment

Cześć. Masz bardzo fajne artykuły, w których jest wiele prawdy. Ale mam jedną banalną uwagę: w kobiecie się można "zadurzyć", "zadłużyć" można się w banku ;) Pozdrawiam i pisz dalej, bo czytam uważnie i czekam na więcej :)

True pisze... Reply to comment

Dzięki, oczywiście masz rację. Za często piszę w nocy. :)

Anonimowy pisze... Reply to comment

W tym artykule jest część prawdy ,ale tak nie do końca.To nie prawda ze kobiety nie oczekują od mężczyzn zainteresowania -oczywiście nie cierpią być kupowane -przynajmniej ja, ale muszą czuć ,że mężczyzna je chce , pragnie , stara się- widać, że mu zależy.Jeżeli od czasu do czasu dacie kobiecie bez okazji drobiazg /polny kwiatek , serduszko z czekolady, jej ulubiony owoc/ to dla niej sygnał , że w nią inwestujecie -myślicie poważnie .
Kiedy płacicie rachunek w restauracji za dwojga , to kobieta wie,ze w małżeństwie nie będzie problemów z tym ,że to mężczyzna powinien zapewniać bezpieczeństwo ekonomiczne rodzinie.
Zwłaszcza w okresie kiedy kobieta , będzie
zajęta rolą matki , kiedy nie zarabia , ważne jest to dla kobiety , że mężczyzna nie będzie miał problemów z tym by łożyć na utrzymanie jej
i dziecka.To nie prawda , że kobiety nie cenią mężczyzn o miłym usposobieniu, którzy dobrze traktują kobiet.Wiadomo ,że zanim kobieta się zakocha , czy mężczyzna, spotka się , umówi z kilkoma potencjalnymi partnerami, ja zawsze dobrze wspominam tych ,od których dostałam kwiatka, i zapłacili za moją kawę 8,5 zł w kawiarni.Czasem nie warto słuchać dobrych męskich rad o oczekiwaniach kobiet kiedy nie słyszycie o tym z ust kobiety.A, czasem kobiety odmawiają za pierwszym razem , żeby zobaczyć jak bardzo mężczyźnie zależy, nie zrażajcie się podejmijcie druga próbę,
zobaczycie ,że za drugim razem zadziwiająco często zostaniecie przyjęci/Trzeciej próby nie ma/ .Jestem kobietą -atrakcyjna tak przynajmniej mówią mężczyźni z którymi się umawiam.
Pozdrawiam

Trueman pisze... Reply to comment

Jeżeli od czasu do czasu dacie kobiecie bez okazji drobiazg /polny kwiatek , serduszko z czekolady, jej ulubiony owoc/ to dla niej sygnał , że w nią inwestujecie -myślicie poważnie.

Zgadzam się. Dawanie symbolicznych drobiazgów jest jak najbardziej ok.

Kwestia płacenia rachunku, to już indywidualne podejście. Niektóre kobiety chcą płacić za siebie same, natomiast ja płacę, kiedy zapraszam. Czasem mówię kobiecie, żeby to tym razem ona zapłaciła. Chodzi jedynie o to, aby umieć wyłapać kiedy kobieta staje się bardziej zainteresowana naszym portfelem, a nie nami.

A, czasem kobiety odmawiają za pierwszym razem , żeby zobaczyć jak bardzo mężczyźnie zależy, nie zrażajcie się podejmijcie druga próbę,
zobaczycie ,że za drugim razem zadziwiająco często zostaniecie przyjęci/Trzeciej próby nie ma/ .


Oczywiście tutaj się ZUPEŁNIE nie zgadzam. Jeżeli kobieta zaczyna grać, sprawdzać, testować to trzeba umieć to wyłapać i absolutnie nie pozwolić dać się wciągnąć w te gierki, bo wtedy to kobieta zaczyna kontrolować relacje. A wbrew temu co robią i mówią, kobiety nie chcą dominować.

Anonimowy pisze... Reply to comment

Czy można wzbudzić w kobiecie zainteresowanie z którą wcześniej się próbowało i popełniło wiele z powyższych błędów ?

Trueman pisze... Reply to comment

Anonimowy pisze...

Czy można wzbudzić w kobiecie zainteresowanie z którą wcześniej się próbowało i popełniło wiele z powyższych błędów ?


Można z tym że zależy jak bardzo pokpiłeś sprawę. Czasem wystarczy tylko skorygować parę rzeczy i już można osiągać całkiem dobre rezultaty z tą kobietą, którą początkowo nie wyszło. Czasem trzeba popracować nad całą postawą, zmianą złych przekonań, odrzuceniu stereotypów itp. Zatem wiele zależy od tego jak bardzo niechlubnie zapisałeś się w pamięci kobiety. Jeżeli sytuacja jest naprawdę dramatyczna, to masz minimalne szanse z Tą kobietą.

Ale nie zrażaj się, dzięki temu, że wiesz już jakich błędów nie popełniać, możesz całkiem inaczej postępować z nowo poznanymi kobietami. Na Twoim miejscu ja skupiłbym się właśnie na tym - na poznawaniu nowych kobiet i zdobywaniu doświadczenia w relacjach damsko-męskich.

Anonimowy pisze... Reply to comment

"Nie wierzysz mi? Zapytaj atrakcyjną dziewczynę czy facet, który się za nią ugania i podlizuje się jej, jest dla niej atrakcyjny."
Jest wręcz odwrotnie!
Kobiety uwielbiają być zdobywane i adorowane.
Cenią sobie mężczyzn, którzy są mili, oddani i o nią zabiegają.
Nie kręcą mnie faceci, którzy mnie olewają - wtedy ja też ich olewam i byebye

Trueman pisze... Reply to comment

Jest wręcz odwrotnie!

Przecież też tak napisałem, czyli to oznacza, że się ze mną zgadzasz? Chyba nie o to Ci chodziło:)
Kobiety uwielbiają być zdobywane i adorowane.

Adorowanie i zdobywanie kobiety, to trochę co innego, niż podlizywanie się jej i uganianie za nią z wywieszonym jęzorem nie sądzisz?:)

Cenią sobie mężczyzn, którzy są mili
Bycie miłym to pojęcie względne. Kobiety rozumieją bycie miłym trochę innaczej niż facet. Dla faceta bycie miłym to często: lizusostwo, robienie wszystkiego tak jak kobieta tego chce, brak własnego zdania. A to pierwszy krok do tego by ją stracić.

Nie kręcą mnie faceci, którzy mnie olewają - wtedy ja też ich olewam i byebye

Tutaj się zgadzamy. Nie chodzi o to by olewać drugą osobę, bo to się mija z celem. Ważna jest natomiast lekka niedostępność, aby dać kobiecie poczucie, że ona też musiała się postarać i zapracować na zainteresowanie faceta. Nie od dziś wiadomo, że bardziej doceniamy coś, o co musimy się postarać i działa to w obie strony.

Facet który jest wyzwaniem, bardziej pociąga kobiety.

Unknown pisze... Reply to comment

Bylem z kobietą 2,5 roku. Ostatnimy czasy mowila, ze juz "tego" nie czuje. W lozku tez sie pogorszylo. Teraz wiem dlaczego. Najpierw prosilem ja o szanse, nic sie nie zmienilo. Jak zauwazylem, ze to nie ma sensu to zerwalem.

Teraz wiem, ze stracila do mnie pociag przez to, ze przestalem dominowac, bylem zbyt mily, o zbyt wielu rzeczach pozwolilem jej decydowac (czego nie robilem na poczatku, wtedy za mna szalala).

Myslicie, ze jesli to zmienie to mam szanse ja odzyskac?

jacob pisze... Reply to comment

Stałeś się cipkiem i frajerem tak jak ja:) Poczytaj naprawdę sobie wszystkie 411 komentarzy jak odzyskać byłą. Tam jest wszystko. Ten sam schemat. Ja sobie do serca wziąłem rade Truemana Facetem się rodzisz i masz być całe życie. Ja o tym zapomniałem. Teraz walczę o zachowanie resztek swojej godności i odbudowaniu tego co kiedyś było we mnie atrakcyjne.

XYZzz pisze... Reply to comment

Dziwną mam sytuacje, przeczytałem sporo artykułów u was ale dalej nie wiem co teraz zrobic. Zaczne od tego że ostatnio złapałem lepszy kontakt z pewną dziewczyną, naprawdę fajną. Chodzi do tej samej szkoły, kojarzyłem ją od 1 liceum bo chodziła z kolegą z klasy, byliśmy tylko na "czesc". Jesteśmy teraz w 3 klasie i od kiedy zerwała z nim i nic nie wskazywało na to że do siebie wrócą postanowiłem zagadać. Wszystko było fajnie, koło 2 miesięcy rozmawialiśmy pisaliśmy i ogólnie kontakt był bardzo dobry, ale chyba przedobrzyłem, bo dzisiaj napisala że jestem dla niej za dobry... po tym jak to napisała troche się pokłóciłem z nią bo oczywiście z logicznego punktu myślenia to dobro trzeba przyjmować a nie odrzucać. Po przeczytaniu kilku artykułów widzę że to był błąd, ale już nie cofne czasu. Po czym nasza konwersacja wyglądała mniej wiecej tak:
- napisałem "mogę się starać coś zmienić ale czy to bedzie miało sens."
- Odpisała: "będzie (...) jak mnie tak traktujes to sprawia że odbieram Cię jako kumpla"
Na tego smsa nie odpisałem to
-napisała raz jeszcze"teraz masz zamiar się nie odzywać?"
-Nie wiem czy najlepiej ale odpisałem jej tylko "a co mam odpisać jak nie zadałas pytania? musze sam sobie to jakoś poukładać i przemyśleć wiec daj mi spokój na dziś"
-"mam dać Ci dziś spokój... jesteś pewny??"
-"tak"
-"no dobrze"
i tak pozostało. Nie wiem jak to teraz rozegrać, dużo poczytałem tu i myśle że wyciągne wnioski, ale tymczasem muszę to jakoś wyprostować ale jak? . Powinienem sie odezwać po tym do niej pierwszy? Dodam że zaprosiłem ją na piątek na wyjście ale miała dać mi znać czy bedzie chciała.

Prześlij komentarz

UWAGA!!! Komentarze "anonimowe" NIE BĘDĄ zamieszczane.

Aby podać IMIĘ lub NICK wybierz z listy: Nazwa/adres URL.

 
© 2009 jak poderwac dziewczyne jak być pewnym siebie podrywanie dziewczyn