Jak kobiety testują facetów? Shit testy kobiet i jak je zdać za każdym razem.

 
Testowanie facetów przez kobiety czyli tzw. „Shit Testy” (z ang. gówniane testy) odbywa się w formie zaczepliwego komentarza, dwuznacznego zachowania lub prośby o przysługę. Najczęściej kobiety stosują je na początku znajomości.

Jeżeli zauważysz, że kobieta Cię testuje, to możesz być pewny, że jest Tobą zainteresowana, jesteś dla niej atrakcyjny, a poprzez shit test, chce sprawdzić na ile naprawdę jesteś mężczyzną, którego ona szuka.

Dlaczego kobiety testują w ten sposób facetów?


Każda kobieta marzy o mężczyźnie męskim, pewnym siebie, który potrafi zachować spokój, nie daje się wyprowadzić z równowagi, nie działa pod wpływem emocji, ale przede wszystkim o takim, który ma duży szacunek do siebie jak i do kobiety. 

Znalezienie mężczyzny który spełnia te kryteria często dla kobiet nie jest takie proste. Spośród wszystkich zainteresowanych, którzy starają się ją poderwać, kobieta musi wybrać tego, który będzie najmądrzejszy, najbardziej pewny siebie, z dystansem do siebie, spójny z tym co mówi i w co wierzy oraz  który w razie jej chwili słabości będzie umiał odpowiednio z nią postępować.

Kobieta nie chce kota w worku. 

Aby odmówić tym, którzy są zbyt chamscy i agresywni i prawdopodobnie nie szanowali by jej w przyszłości, albo zbyt ulegli i spolegliwi po których można by było się przejść (i jeszcze za to podziękują), lub nie mają odwagi, by sięgnąć po to czego naprawdę chcą, kobiety świadomie bądź nieświadomie testują facetów. 

Przykład kobiecego testu:
Załóżmy, że nowo poznana kobieta w klubie prosi Cię żebyś postawił jej drinka, co zrobisz?

Jeżeli właśnie pomyślałeś, że bez oporu kupisz jej drinka … to oblałeś jej test.

Jeżeli nie wiesz dlaczego, to pomyśl ilu obcym facetom stawiasz drinki, gdy Cie o to proszą? No tak ale od obcego faceta nic nie chcesz.

I właśnie w tym tkwi problem ...

Kobieta wie, że coś od niej chcesz i w ten sposób próbuje sprawdzić jak bardzo podatny będziesz na jej prośby. Jeżeli robisz, to co ona chce, okazujesz się zbyt łatwy, nie jesteś dla niej żadnym wyzwaniem. Kiedy kobieta daje się poderwać łatwemu facetowi, to w jej rozumowaniu automatycznie oznacza to, że ona też jest łatwa.  A musisz wiedzieć, że największą obawą kobiety jest bycie postrzeganą jako łatwą. Jeżeli miałbyś zapamiętać tylko jedną rzecz z tego artykułu, to zapamiętaj właśnie tę.

Jak zatem radzić sobie z takimi shit testami?

Pierwszy sposób:
  • Odbijanie piłeczki –  zgadasz się zrobić dla kobiety to, co ona chce, ale ona musi zrobić dla Ciebie to samo, albo coś o podobnym poziomie trudności - Ja postawie drinka tobie,  Ty postawisz drinka mi i się zaskoczymy
Inne sposoby:
  • Przeramowujesz sytuacje – robisz tak, żeby jej prośba lub komentarz wyglądał całkiem inaczej, niż było jego początkowe przeznaczenie - Postawiłbym Ci drinka, ale nie chcę, żebyś się upiła i była łatwa.
  • Obracasz w żartNie wiedziałem, że nie skończyłaś jeszcze 18 lat.
  • Ignorujesz – milczysz i patrzysz się na nią dziwnym wzrokiem
  • Szczera odpowiedź – jest zazwyczaj najlepsza jeżeli masz silną, dominującą postawę - Nie kupuję kobietom drinków/ Nie lubię pijanych kobiet.
Każda z tych odpowiedzi, pokazuje kobiecie, że nie ma do czynienia z typowym facetem, który zrobi wszystko, tylko żeby dobrać się do jej tyłka. Jednocześnie facet pokazuje, że jest świadomy towarzysko i nie jest burakiem, bo nie mówi „sama se kup”. Kobieta widzi, że ma przed sobą wyzwanie, przez co wartość faceta automatycznie wzrasta. Kobieta wtedy czuje, że może się dobrze bawić, bo trafiła na wymagającego mężczyznę i nie musi się bać, że będzie postrzegana jako łatwa.

Shit test może być również rodzajem flirtu. Gdy podczas rozmowy nie dzieje się nic emocjonującego, a kobieta chce być stymulowana, to rzuca mężczyźnie mini wyzwanie w postaci zaczepliwego komentarza, wtedy tempo i napięcie konwersacji od razu się zmienia. Dobra riposta skonstruowana w oparciu o wcześniejsze rady może podnieść Twoją atrakcyjność.

Przykłady:

-  K: Mówisz to każdej kobiecie?
-  M: Tylko tym wyjątkowym.

-  K: A co Ty jesteś jakimś podrywaczem?
-  M: Owszem poznaje kobiety, szukam takiej, która będzie umiała mnie zatrzymać na zawsze.

-  K: Przeczytałeś ten tekst w książce dla podrywaczy?
-  M: Tak, na stronie 943 :) .

Oczywiście kobiety nie testują facetów tylko w ten sposób. Jest jeszcze inny rodzaj testów, które płeć piękna stosuje w kolejnych fazach znajomości, albo już podczas związku. Ale o tym jak wyglądają takie wyzwania i dlaczego kobiety je stosują akurat wtedy napisze w kolejnym artykule.

Jeżeli nie jesteś pewny, czy kobieta Cię testuje, napisz w komentarzu, a pomogę Ci rozszyfrować jej zachowanie.
Najbardziej wartościowe rady dostępne na liście mailingowej:
E-mail: Imię:
Zgadzam się z polityką prywatności

21 komentarzy:

Al Co. Holick pisze... Reply to comment

all is shit except shit.
Kobieta prosi - postaw mi drinka
Mężczyzna - wypierdalaj!
Ona - Mówisz to każdej kobiecie?
On - tylko szmatom!
Ona - To Ty jesteś takim podrywaczem?
On - Dzizas, k..wa! Po prostu przyszedłem się napić i poruchać!
Ona - Przeczytałeś ten tekst w książce dla podrywaczy?
On - Nie na stronie jakiegoś debilnego bloga!
etc ...

Rozumiem, że takie teksty mają wzięcie na powiatowych dyskotekach, ale na litość boską - shit test? Holly shit!

Trueman pisze... Reply to comment

@Al Co. Holick
A tak właściwie to co Ci chodzi?:)

kobieta pisze... Reply to comment

Jako kobieta dodam, że kobietom imponuje posługiwanie się poprawną polszczyzną i pisownia bez błędów ortograficznych (Spośród, nie z pośród).
Wymagania stawiane komentatorom należy (skan rażących błędów) samemu również respektować. To taki sposób na okazanie rozmówcy szacunku. Jeśli jest nim kobieta - profit.
A tak poza tym, to artykuł trywialny w treści i niezbyt finezyjny w formie. Stek wyświechtanych porad, żeby nie napisać stek dziobaka.
Pozdrowienia.

Unknown pisze... Reply to comment

moze to sie i nadaje na tepe lachony.z prawdziwa kobieta z klasa inteligentna ta gra wyglada zupelnie inaczej

Trueman pisze... Reply to comment

@kobietaDzięki, możesz zostać moim prywatnym profesorem Miodkiem. Musisz mi wybaczyć, że jestem zwykłym bloggerem, a nie purystą językowym, ale jak chcesz, możesz sprawdzić bloga pod kątem literówek i błędów, na pewno znajdzie się ich jeszcze trochę. Mogłem się spodziewać ze Ty i ten gość wyżej przebyliście z wykopu to taka specyficzna społeczność, której nic nie pasuje.:) Jednak ktoś wykopał ten artykuł, bo widocznie mu się spodobał.

Trueman pisze... Reply to comment

@MichałPowiedź nam jak wygląda ta gra z prawdziwą kobietą z klasą, bo mam wrażenie, że z taką nawet w życiu nie rozmawiałeś:)

Ziom pisze... Reply to comment

Dziewczyna zaczepiła mnie w autobusie o pewną sprawę na którą się zgodziłem. Znaliśmy się już wcześniej. Była z tego powodu bardzo zadowolona. Później pisaliśmy i bywało różnie. Nie chciała się ze mną spotkać. Zaprosiłem ją na imprezę, zgodziła się, było super. Po imprezie utrzymywałem z nią kontakt ale po paru dniach od tej imprezy napisała mi że jeśli na coś liczę to nic z tego.

Ebro pisze... Reply to comment

A co jeżeli nasza obojętna postawa spowoduje, że kobieta uzna, iż nic z tego nie będzie, bo nie jesteśmy nią zainteresowani? Co wtedy? Czy warto zaprzepaścić szansę?

Trueman pisze... Reply to comment

@Ziom
Wiesz takie zachowanie dziewczyny w stosunku do Ciebie, to niekoniecznie musi być shit test. Napisałeś, że ona od samego początku była na nie i to może świadczyć o tym, że tak myśli naprawę i to w cale nie jest z jej strony żadna gra. Możliwe że się zgodziła pójść z Tobą na imprezę, bo nie miała nic lepszego do roboty, a przecież tam mogła też kogoś poznać. Albo chciała Ci dać szansę, a Ty jej nie wykorzystałeś i wtedy ona upewniła się w swojej decyzji. Także tutaj sytuacja raczej skłania mnie do tego aby napisać, że ona rzeczywiście nie jest Tobą zainteresowana. Inna kwestia, że pewnie sam na początku okazałeś jej za dużo zainteresowania. Jak kobieta nie widzi w mężczyźnie żadnego wyzwania, nie musi się starać o jego uwagę, to nie taki facet nie ma dla niej dużej wartości, nie jest atrakcyjny.

@EbroCelna uwaga. Pytanie czy okazywać kobiecie dużo zainteresowania i wyglądać jakbyś za nią latał? Czy okazywać mało zainteresowania i zaryzykować znajomość? Kiedyś przeczytałem dobrą analogię relacji damsko-męskich do gry w kosza. Z tym okazywaniem zainteresowania drugiej stronie jest jak z rzutem piłką do kosza, jak rzucisz za mocno, przestrzelisz, jak rzucisz za lekko, piłka nie do leci. Trzeba rzucić w sam raz. A to przychodzi z doświadczeniem.

Z tym że w sprawach damsko męskich, nawet jak się nie ma doświadczenia, to na początku lepiej być tym trochę niedostępnym. Bo tak jak ze wszystkim w życiu tak i z partnerem ludzie pragną bardziej tego którego nie mogą łatwo mieć, a gdy już go zdobędą, to bardziej go doceniają, niż gdyby dostali go bez wysiłku.

MENN pisze... Reply to comment

W związku układa nam się świetnie zawsze się nie nudziliśmy i świetnie się dogadywaliśmy. Pewnego dnia pisze ,że mam wysoką samoocenę i chce faceta z jajami i powiedziała mi ,że musimy nagle się spotkać i nie ma sensu ciągnąć naszego związku (oczywiście zerwać) Ja jej powiedziałem,że Ok i zależy mi na niej ale jak jest jej taka wola to ją szanuje... widziałem ,ze ja zatkało... czy to nie jest jakiegoś typu shit test? Proszę o rady. Dzięki;)

mojo pisze... Reply to comment

@MENN - oczywiscie, ze to jest test (jej reakcja). Odpowiedz dales znakomita. Ja bym jeszcze dodal, ze jezeli chce mozesz zaoferowac jej czysta, platoniczna przyjazn :o) i na jakis czas ja olac.

Oczekiwala lez w twoich oczach, blagania o druga szanse, przepraszania, za za rzeczy, ktore nie zrobiles etc. Jednym slowem calego tego bzdurnego teatru emocjonalnego.

MENN pisze... Reply to comment

@mojo

Hah dzięki za odpowiedź "Mojo".
Właśnie tak zrobiłem. Dziewczyna jest poukładana poznała mnie jej cała rodzina i nic złego nie powiedzą o mnie i ona sama też nie. Ja jestem typem faceta romantyka i ona takiego chciała ale póżniej tak poprostu zadecydowała ,że facet musi byś twardy i męski z jajami. :) no i w tym momencie foch (tak od razu)

napisałem jej " Znam swoje zasady i wartości.
Znajdź sobie kogoś innego.
Który Cię wysłucha i czasem wyręczy w obowiązkach domowych. i Ci zaśpiewa to co czuje i ,który zawsze Cię będzie szanował i będzie gotował pyszną kolację. i zrobi Ci przyjemny masaż po cieżkim dniu."
i zaproponowałem ,ze będziemy kumplani i olewam ją i nic się nie odzywam.

A ona na to...


"Ale chyba nie jesteśmy dla siebie stworzeni i nadal bedę Cie bardzo lubieć;) rób to co kochasz i jak najwięcej;) "


Myślę jak się nie bedę odzywał to poprostu zmięknie:) trwa to już tydzień :O


dziekuje wam za odpowiedzi :) "Mojo" jak będziesz w Bielsku to zapraszam Cie na duże piwo ;)

Koten pisze... Reply to comment

Wiecie co wam powiem, niektórzy z was to nawet nie doceniają tego jaką wiadomość chce wam przekazać ten Blog. Trueman moim zdaniem czytając te wszystkie tematy szczerze się zgodzę z przekazem bo jak dla mnie niektóre sytuacje się sprawdziły, nie będę pisał jakie ale dużo ich było. Szczerze polecam czytajcie!!!, Trueman mógłbyś przybliżyć Jak jeszcze mogą sprawdzać Kobiety te Shitesty? Bo miałem taką sytuację że z jedną dziewczyną się spotkałem, ona była z przyjaciółką, rozmawiam z nimi raz tą i tą, ale denerwuje mnie to że ona zamiast ze mną to z przyjaciólką pogada :/ Nie mówię że cały czas ale sporadycznie, jeżeli nie patrzę na tą która mi się podoba, to ta co mi się podoba ona się patrzy na mnie, a jeżeli ja się na nią patrze i widzę to na jej oczach że ona wie że na nią spoglądam, ale się nie spojrzy, chwilę patrzyła ale tak jakby się bała i spuszczała wzrok...

karol pisze... Reply to comment

co zrobić jeśli dziewczyna z którą kręciłeś nagle zrywa kontakt i oznajmnia że nie może wybrać gdyż ma jeszcze kogoś ?

Robi pisze... Reply to comment

czy jeśli dziewczyna poprosiła mnie o zawiązanie jej łyżew a ja się zgodziłem to był to shit test?

Trueman pisze... Reply to comment

Dużo zależy od kontekstu, w jakim to powiedziała, bo faktycznie mogła nie mieć tyle siły, aby odpowiednio docisnąć sznurówkę. Ale tak czy tak, zanim cokolwiek bym zrobił poleciało by: "Myślałem, że wiązać uczy się w przedszkolu." A zawiązałbym dopiero jakby ładnie poprosiła, albo dobrze umotywowała dlaczego mam to zrobić.

Jorre pisze... Reply to comment

Hej, po dzisiejszym dniu, właściwie od razu po tej sytuacji zacząłem się zastanawiać czy dziewczyna nie zastosowała na mnie shit testu. Byłem w parku z kolegą i nagle przyszła do nas dziewczyna. Początkowo myślałem, że tylko przechodzi, więc nie zwracałem uwagi. Ale ona zbliżyła się na odległość ok. 2 metrów i zapytała czy dam swój numer. Ja, mega zdziwiony bez zarezerwowania sobie chwilki na zastanowienie(niestety czasami tego nie kontroluję, a później żałuję wypowiedzianych słów) zapytałem, "jaki numer?", na co ona "numer telefonu", po czym ja: "Po co?", po czym ona odpowiedziała, że jej koleżanka(która stała w oddali) poprosiła mnie o swój numer. Więc długo się nie zastanawiałem i podyktowałem swój numer. Mój kolega później mówił, że mam wzięcie, ale ja jestem przekonany, że to był shit test, którego nie zdałem, bo to raczej facet powinien zaczepić kobietę i poprosić o numer. Jeśli je jeszcze spotkam, to zamierzam podbić i zapytać o co chodziło, po co był jej mój numer. Co o tej całej sprawie myślicie, uwazacie też, że to był shit test?

Rafal NL pisze... Reply to comment

@MENN

troche czasu już minęło z tego co widzę, ale jestem ciekaw jak to dalej było. Bo na mój chłopski rozum to najnormalniej w świecie Ona wtedy poznała już kogoś innego i chciała Cię delikatnie spławić ... Mam rację ?

krokodil pisze... Reply to comment

WItam mam takie wyzwanie: Spotykam się z laską od kilku tygodni, tempo było ekspresowe, całowanie, wyjazd nad morze, przytulanie itp. NAgle kurwa standard dostaje sms-a wszystko sie tak szybko dzieje, nie mogę odwzajemnić tych pocałunków i przytualnia. Potrzebuje czasu... no i co to kolejny test? Odpisać jej. Ok spoko, dla mnie też to szybko się rozwija i nie spieszmy się? czy coś innego. No aż zgłupiałem, bo kurwa znowu mi zależeć zaczęło. Wcześniejsze dziewczyny to były bo były ale wyrafinowanie się z nimi obchodziłem, książkowo. A teraz zgłupiałem...

matt pisze... Reply to comment

Znam pewną dziewczynę od jakiegoś czasu. Podoba mi się i czuję, że ona też jest mną zainteresowana. Ostatnio podczas rozmowy na czacie oznajmiła, że mocno obcięła włosy i spytała co o tym myślę, a gdy odpowiedziałem okazało się, że tak naprawdę skróciła tylko końcówki. Czy to też jakiś test? Jak mam to rozumieć?

marasek75@o2.pl pisze... Reply to comment

witam kobieta z ktura ostatnio zerwalem katakt bo mnie wkurzala napisala mi ostatnio ze wie ze ja kocham ze tak bardz jak ja nienawidze tak ja kocham, co mogla przez to powiedziec jak to rozumiec?

Prześlij komentarz

UWAGA!!! Komentarze "anonimowe" NIE BĘDĄ zamieszczane.

Aby podać IMIĘ lub NICK wybierz z listy: Nazwa/adres URL.

 
© 2009 jak poderwac dziewczyne jak być pewnym siebie podrywanie dziewczyn