Walentynki - prezent, randka? Czym zaskoczyć kobietę w walentynki?


Przygotuj się na walentynki, ponieważ dla wielu kobiet to jeden z ważniejszych dni w roku, a jeżeli jesteś samotnym facetem, to dla Ciebie ten dzień może być dużą szansą!

Zastanawiasz się czemu?

Dlatego, że w walentynki wiele samotnych kobiet, widzi jak ich koleżanki z pracy dostają kwiaty, czekoladki, balony biżuterie od swoich chłopaków i często czują smutek, żal a czasami nawet zazdrość, że one czegoś takiego nie doświadczają. Wszystkie te emocje sprawiają, że w ten dzień wiele samotnych kobiet jest bardzo otwarta na nowe znajomości i tu stwarza się duża szansa dla Ciebie.


Gdy chcesz poznać kobietę

Jeżeli jeszcze nie spotkasz się z żadną kobietą, a masz jakaś na oku, to ten dzień jest idealnym momentem, aby zaprosić ją gdzieś, by wspólnie spędzić czas i zawiązać między wami dobre relacje. Zapraszając jakaś dziewczynę na spotkanie pamiętaj o jednej rzeczy, nie nazywaj tego spotkania randką! Randki według wielu kobiet są zarezerwowane dla par, a Ty nie chcesz żeby kobieta zauważyła, że od razu traktujesz was jako potencjalną parę. W ten sposób zbyt szybko okażesz swoje intencje i kobieta może stracić zainteresowanie, zanim zdążysz zbudować z nią dobre relacje. W przypadku gdy dopiero poznajesz kobietę, traktuj spotkanie w walentynki jak zwyczajny wypad w sobotnią noc. Jeżeli ona zapyta Cię czy to randka, powiedź, że na randki chodzisz z dziewczyną, a wy po prostu wspólnie spędzacie czas.

Gdy jesteście już para

Inaczej rzecz się ma gdy jesteście parą. Naturalnie jako para możecie iść na randkę i nawet lepiej jakbyś miał coś przygotowane w zanadrzu na ten dzień. Chyba, że oboje nie uznajecie tego święta, znacie dobrze wasze potrzeby i nie są to dla was pierwsze wspólnie spędzone walentynki. W każdym innym wypadku lepiej, żebyś nie zapomniał o tym święcie. Nawet jeżeli kobieta wcześniej mówiła, że dla niej walentynki mogły by nie istnieć, że to komercja itp, to jeżeli potraktujesz jej słowa poważnie, będzie Ci miała za złe, że zapomniałeś! Tak już z kobietami jest, nie pytaj mnie dlaczego. :)

Co z prezentami na walentynki?

Co kupić kobiecie na prezent w walentynki? Kiedy kupować prezent, a kiedy nie kupować?

Wszystko zależy od tego jakie są wasze relacje. Jeżeli dopiero co spotkałeś się z kobieta albo to jedna z pierwszych wspólnie spędzonych chwil, to powstrzymaj się od dawania prezentów! Dlaczego? Z tego samego powodu, dla którego nie powinieneś nazywać pierwszego spotkania randką. Na początku znajomości powinniście chcieć się poznać, sprawdzić, czy się dopasujecie. Błędem popełnianym przez wielu mężczyzn już na samym początku znajomości, jest niepotrzebne lub zbyt duże inwestowanie w relacje z kobietą. Takim  postępowaniem pokazujesz, że za bardzo Ci zależy. Na prezenty, czy kwiaty, będzie czas później … dużo później.

Jeżeli spotykacie się już dłużej lub jesteście szczęśliwą parą jest zupełnie odwrotnie. Lepiej, żebyś nie zapomniał o prezencie. Kwiaty, czekoladki, drobny upominek, wszystko to działa na Twoją korzyść. Dobrym pomysłem jest wysłanie jej kwiatów do pracy, gdzie ten gest zauważą jej koleżanki. Zobaczysz, ze jeszcze długo tego dnia Twoja kobieta będzie chodziła w skowronkach. (Wskazówka: jeżeli zamawiasz kwiaty przez pocztę kwiatową zrób to z wyprzedzeniem, bo zamawianie w dzień walentynek w wielu kwiaciarniach internetowych może być problemem)

Co jeszcze możesz kupić na prezent? To wszystko zależny od waszych upodobań i Twojego budżetu. Skoro jest to wspólne święto zakochanych, to dobrym prezentem na walentynki dla kobiety może być seksowna bielizna, którą później wykorzystacie razem w sypialni.:)
Najbardziej wartościowe rady dostępne na liście mailingowej:
E-mail: Imię:
Zgadzam się z polityką prywatności

3 komentarzy:

Anonimowy pisze... Reply to comment

ja mam taka zagwozdke ;) czego chce od kobiety meszczyzna, ktory w walentynki wysyla kwiaty, dodam, że przepiekny ogromny bukiet, nie zostawiając żadnej wiadomości, kim jest. To faktycznie niesamowity komplemnt w moją stronę, że miałam szanse otworzyć drzwi kurierowi z bukietem od nieznjamego, ale do cholery po co wysylac kwiaty tylko po to zeby je wyslac?? juz 5 dni po walentynkach a ja nadal nie mam zadnego znaku od Nieznajomego. Najlepsze jest to, że wszystkie opcje potencjalnych "wysyłaczy" juz wyeliminowałam, a kolega, ktory przekazal nr do łańcuszka, na końcu ktorego znajduje sie ten Ktoś, niestety nie ma pojecia, kto to moze być. I to rzekomo my kobiety bawimy sie w podchody... A ja chciałabym wiedziec, bo to naprawde takie pocieszające dla samotnej dziewczyny, która zawiodła sie na dupku "chwile" wczesniej, a potem takie mile zaskoczenie w walentynki- dodam, ze to na pewno nie ten dupek ;)

dupek pisze... Reply to comment

@dupek
jesteś pewna, że nie ode mnie?!

Paweł pisze... Reply to comment

Witam,
Mam ogromy problem... Zbliżają się Walentynki a ja nie wiem co mam robić. Same Walentynki nie są moim bezpośrednim problemem ale sytuacja w jakiej się znajduję. Znaliśmy się praktycznie od gimnazjum. Spędziliśmy wspólnie wspaniałe 5 lat. I nagle coś się posypało... nie mogliśmy się dogadać przez miesiąc albo półtora i stwierdziliśmy, że będzie lepiej jak się rozstaniemy. (Problemem też jest to, że podobna choć mniej dramatyczna sytuacja miała miejsce rok temu - ale wszystko się ułożyło). Zerwaliśmy ze sobą ale dalej się spotykaliśmy. Co gorsza ona poznała innego chłopaka - mojego kolegę z technikum. Nie są jeszcze ze sobą ale wiem, że bardzo dobrze się czują w swoim towarzystwie i są bardzo blisko (Całują się, chodzą za rękę) i jeśli nic się nie zmieni to prędzej czy później będą ze sobą. Mnie to strasznie boli bo cały czas kocham ją najmocniej na świecie i zrobiłbym wszystko żebyśmy byli znowu razem. Jeśli chodzi o nią to sama nie jest pewna czego chce, boi się, że nam znowu nie wyjdzie i dlatego chciała spróbować czegoś nowego. Niedługo zbliżają się walentynki i nie mam pojęcia co mam robić... Chciałbym zadziałać jakkolwiek, żeby wiedziała, że warto do mnie wrócić. Sytuacja jest bardzo skomplikowana i potrzebuje rady eksperta, bo powoli zaczynam nie wytrzymywać tego psychicznie... Trueman, lub ktoś inny kompetentny w tych sprawach - Proszę o pomoc. Najlepiej gdyby ktoś chciał odezwać się do mnie na priv.

PS. W ciągu kilku ostatnich dni przeczytałem chyba wszystkie artykuły na tym blogu, "Jak odzyskać byłą" także. Myślę, że wiem gdzie popełniałem błędy i co robiłem nie tak i już zacząłem nad tym pracować, ale nadal nie wiem co robić, żeby posklejać to do kupy.

Prześlij komentarz

UWAGA!!! Komentarze "anonimowe" NIE BĘDĄ zamieszczane.

Aby podać IMIĘ lub NICK wybierz z listy: Nazwa/adres URL.

 
© 2009 jak poderwac dziewczyne jak być pewnym siebie podrywanie dziewczyn