25 małych wskazówek do dużego sukcesu z kobietami.

 Mam nadzieję, że te małe wskazówki okażą się dla Ciebie pomocne:

1. Bądź pewny siebie.

2. Uśmiechaj się.

3. Nawiązuj przyjazny kontakt wzrokowy.

4. Wymawiaj jej imię często podczas rozmowy.

5. Nie bój się przebywać blisko niej. Nie bój się fizyczności.

6. Nie pozwól żeby rozmowa toczyła się zbyt długo – chcesz, żeby ona pragnęła więcej.

7. Bądź uprzejmy, ale nie zbyt miły.





8. Częstuj ją szczerymi komplementami, których nie słyszy za często – pochwal jej gust w ubieraniu się, inteligencje, pozytywną energie itp.

9. Zawsze, kiedy nawiążesz kontakt wzrokowy z piękną kobietą, patrz na nią tak długo, aż ona pierwsza nie odwróci wzroku.

10. Staraj się zawsze wyglądać dobrze.

11. Nie próbuj zostać przyjaciółką kobiety, którą jesteś zainteresowany.

12. Nie bądź dla niej terapeutą od rozwiązywania jej trudnych problemów.

13. Modeluj swoją postawę do atrakcyjnych mężczyzn - bądź jak Brat Pitt, Johnny Depp, emanuj pozytywną energią, pewnością siebie, charyzmą.

14. Pracuj nad sobą – czytaj, ćwicz ciało, rozwijaj osobowość.

15. Ucz się z błędów, które popełniłeś w przeszłości i nie popełniaj ich nigdy więcej.

16. Kiedy czujesz, że nadszedł moment, w którym możesz osiągnąć swój cel z kobietą, domknij interes do końca, nie wycofuj się.

17. Kiedy rozmawiasz z kobietą przez telefon, nie ciągnij rozmowy dłużej niż 10-15 minut. Pokaż, że jesteś zajęty, nawet jeżeli nie jesteś.

18. Zawsze wierz w siebie i swoje możliwości, bez względu na sytuację.

19. Kiedy widzisz nadarzającą się szansę, skorzystaj z niej. Możesz już nigdy nie mieć drugiej.

20. Nie kieruj całej swojej uwagi na jedną kobietę – miej w zanadrzu inne opcje.

21. Dobrze jest czasem grać trudnego do zdobycia, ale nie przesadź z tym.

22. Ułóż sobie jakiś (nawet mały) plan. Będziesz bardziej pewny siebie przy podejściu.

23. Zadawaj otwarte pytania – skup swoją uwagę na niej.

24. Obserwuj jej mowę ciała. Komunikacja niewerbalna może Ci szybciej zdradzić czy kobieta jest zainteresowana, niż cokolwiek innego.

25. Wiedza to tylko potencjał. Lepiej, żebyś dwie godziny czytał o kobietach, a dwa tygodnie stosował przy nich to, co przeczytałeś, niż odwrotnie.
Najbardziej wartościowe rady dostępne na liście mailingowej:
E-mail: Imię:
Zgadzam się z polityką prywatności

27 komentarzy:

Auta australijskie pisze... Reply to comment

praktycznie od stycznia probuje odzyskac swoja kobiete, niestety srednio mi sie to udaje- jak ja traktuje dokladanie tak jak jest napisane w artykule jak ja odzyskac to moja byla uwaza ze jestem chamski, olewam ja, chociaz nic zlego nie robie-trzymam tylko dystans. A jak zabiegam o nia to mowi ze nie wie czy mozemy byc razem itp. Stosowalem te strategie na zmiane i nie wiedzialem skutku.

Trueman pisze... Reply to comment

@6u56j5
Miałem już nie odpowiadać na ten temat, ale zrobię wyjątek, bo takiej sytuacji jeszcze chyba nie poruszałem w komentarzach.

Skoro Twoja kobieta tak mówi, to mogą być tego trzy główne przyczyny
Pierwsza: Robisz to źle. Przeginasz w jedną lub w drugą stronę, raz jesteś zbyt miłym, a raz zbyt "chamski". Ale z tego co piszesz raczej to nie w tym tkwi błąd.

Druga jest taka, że Twoja kobieta już nie chce z Tobą być, jesteś dla niej stracony i teraz nie ważne co byś zrobił, to ona będzie mówiła, że jest źle i w ogóle się nie nadajesz.

Trzecia opcja - najbardziej prawdopodobna, ona testuje jaki jeszcze ma na Ciebie wpływ. Sprawdza na ile tak naprawdę jesteś konsekwentny w swoich działaniach, a na ile to udawanie tylko po to, aby ją odzyskać, a później dalej być tym samym facetem którego zostawiła.

Tutaj ważna jest konsekwencja. Te rady które tam przeczytałeś, pomogły wielu osobom. Nie u każdego to zadziała, ale w tych przypadkach prawdopodobnie nic by nie zadziałało na dłuższa metę.

michal J pisze... Reply to comment

powiedzialem wczoraj dziewczynie ze widzimy sie poraz ostatni i nie wiem czy ona sie tym pszejela czy nie potszebuje wskazuwki!! Po 2 godzinach napisala na FaceBooku ze to byla moja decyzja i ze pszeprasza za wszystko i dodala koncowke "Jestem Kurwą" "co wiem ze nie jest". Posze pomuzcie mi!!!! Michal J.

Trueman pisze... Reply to comment

@michal J
W ogole nie zrozumiałem o co Ci chodzi. Po pierwsze słownik do ręki jak piszesz, po drugie staraj się pisać logicznie i zrozumiale.

Michal J pisze... Reply to comment

Dobra odpusc bo itak mnie zucila i powiedziala mi prosto w oczy "To byla zabawa a ty byles zabawka", a po drugie te 25 wskazowek to pisal naprawede madry czlowiek Gratulacje!!

Michal J pisze... Reply to comment

I sorry za nie poprawna pisownie ale mieszkam w Angli i lepiej mi idzie po angielsku niz po polsku :)

Anonimowy pisze... Reply to comment

Zawsze bądź sobą i dbaj o swoją osobowość. Jeśli będziesz ciekawym człowiekiem zawsze dziewczyny się znajdą. Czytaj sporo, rozwijaj się - np. miej zespół muzyczny, uprawiaj jakiś sport itp. Kobiety nie lubią nudziarzy i facetów, którzy nie mają nic do zaoferowania. Bądź otwarty i bezpośredni, czasami nawet chamski, bo nie sztuką jest chodzić tak jak one tego chcą. Nie spełniaj wszystkich zachcianek kobiet, nie bądź jej zabawką. Szanuj swój czas. Gorzej jest jak się zakochasz, wtedy jest ciężko się opanować i robi się największe głupoty. Po prostu zaczaruj je trochę i spowoduj, żeby się Tobą zafascynowały, a seksu będziesz miał pod dostatkiem.

Trueman pisze... Reply to comment

@AnonimowyOpublikowałem komentarz (mimo że anonimowy), bo mi się spodobał.

Ron pisze... Reply to comment

Skilla mi brakuje, sukcesów również, jako, że się nigdy za temat nie brałem się od strony praktycznej (długi związek). Widziałem za to sporo i dopiero pan Anonimowy napisał najważniejszą rzecz "Po prostu zaczaruj je trochę i spowoduj, żeby się Tobą zafascynowały, [...]". Trzeba jeno uwazac, zeby nie sprawiac wrazenia niedostepnego, bo sporo fajnych dziewczyn nie ma za grosz wiary w siebie.

daniel pisze... Reply to comment

jest napisane by rozmowy przez telefon nie przeciągać zbyt długo, a jak ma sie do tego pisanie na komunikatorach? typu gg itp?

Trueman pisze... Reply to comment

@Ron
Niedostępność to dla kobiet najlepszy afrodyzjak jaki może być. Z tym, że niedostępność trzeba okazywać z głową i nie przegiąć. To przychodzi z doświadczeniem. Każde zachowanie trzeba umieć skalibrować. Jeżeli palniesz coś głupiego, po czym widzisz, że tracisz kobietę lub ona traci wiarę w siebie, wtedy od razu powinieneś powiedzieć coś co ją podbuduje.

Np mówisz kobiecie, że lubisz tylko brunetki (a ona jest blondynką) jeżeli widzisz, że ona traci wiarę w siebie, szybko dodajesz: ale wiesz co wydajesz się fajna, mógłbym zrobić dla Ciebie wyjątek.

Generalnie im ładniejsza kobieta, tym większą ma pewność siebie przy facetach i większą tolerancję na niedostępność z ich strony. Ładne kobiety okazywanie niedostępności opanowały do perfekcji i często stosują tą taktykę na facetach.

Trueman pisze... Reply to comment

@danielTo jest praktycznie to samo. Jak jesteś z nią ,to poświeć jej 100% swojego czasu, jak jesteście osobno, miej inne swoje zajęcia. Na początku znajomości nie warto przesiadywać wiele na gg i pisać dużo smsów. Choć oczywiście są wyjątki. Jeżeli widzisz, że ona lubi dużo pisać i sama dąży do ciągłego kontaktu, to można nagiąć te reguły, tylko pamiętaj, wtedy żebyś nie pisał do niej częściej niż ona do Ciebie i staraj się pierwszy kończyć rozmowy.

Anonimowy pisze... Reply to comment

To już wiem co zawaliłem starając sie o jedną już czas temu. Po prostu prawiłem jej za dużo komplementów. Lepiej zdaje się udawać niedostępnego. Swoją drogą ostatnio złożyła mi życzenia urodzinowe Trza tą szanse wykorzystać ( moim błędem było to, że dość długo nie kontaktowałem sie z nią , ostatnio życzenia jej na urodziny złożyłem z pół roku temu) :-\

Seba pisze... Reply to comment

Trueman czy mógłbyś rozwinąć trochę punkt 12? Bo nie wiem czy go dobrze rozumiem.

Trueman pisze... Reply to comment

@Seba
Ok, zatem rozwinę. Na początku znajomości ucinasz wszelkie jej wywody o tym jak to ma źle w pracy, ile to ma problemów na głowie itp. Robisz to z humorem np. "O boże tylko nie o pracy!". Albo "dopiero co się poznaliśmy, a ty już mi się zwierzasz ze swoich problemów, czy ja mam na czole wypisane terapeuta?:)" itp. Dziewczyna na początku znajomości chce poczuć pożądanie, ekscytacje, flirt, żeby mogła widzieć Cie jako atrakcyjnego kolesia. Takie przyziemnie tematy o problemach wprowadzają nudę. Niestety jak nie będziesz ich ucinał, to ona będzie kojarzyła nudę z Tobą,a nuda zabija atrakcyjność, to prosta droga do słów "zostańmy przyjaciółmi". Tego typu tematy są dobre, ale jak już jesteście w zwiazku, albo gdy znacie się bardzo dobrze. Jak jest jest atrakcyjność, kontakt fizyczny, pożądanie, wtedy tego typu sprawy mogą pomóc zbudować więź, ale tylko wtedy, nieumiejętnie podejmowane zaraz na początku znajomości szkodzą.

hamso:-D pisze... Reply to comment

Siemanko
Mam sprawe poznalem naprawde super laske przez internet na poczatku se odpusculem bo zakladalem ze nic z tego nie wyjdzie i pisalem z nia czy mi da itd mimo mojego zdziwienia ona wrecz jeszcze bardziej nakrecala ta rozmowe i tak gadamy przez 2 miesiace bardzo dobrze sie poznalismy wymienilismy sie fotkami co sie okazalo w marcu przyjezdza na zawody do miejscowosci kolo mnie gadalismy o tym z 2 dni wkoncu ona zaproponowala zebym przenocowal z nia wtedy ale zebym nic nieodwalal ze mozemy sie troche pocalowac ale bez sexu gadalem jej o prezerwatywach itd ale ona boi sie ze zajdzie w ciaze mozna powiedziec ze razem chodzmy bo zerwala ze swoim chlopakiem dla mnie narazie na gg nieproponowalem wprost ze bym ja stukna jak przyjedzie ale na gg pisze mi ze mnie kocha i wzajemnie ale jak ja zachecic ostatecznie do tego bysmy to zrobili szczerze mowiac to moja 1 dziewczyna i nwm co robic mam zamiar wynajac pokoj w tym samym hotelu co ona bedzie przygotowac swieczki zrobicz romantyczny nastroj i zaczac ja calowac gdy przyjdzie prosze o pomoc i zgory dziekuje

Mateusz pisze... Reply to comment

Witam
Około 2 miesięcy temu poznałem na przystanku fajna dziewczynę w mion wieku a ze jeździmy jednym autobusem wiec przysiadłem się do niej i starałem nawiązać rozmowę(wielkiego doświadczenia nie mam wiec szedłem na żywioł i nie było tak tragicznie wg mnie oczywiście). Po około tygodniu udało mi się zebrać na odwagę i zdobyć do niej numer( tragicznym tekstem). Początkowo pisałem do niej ale całkowicie mnie olewała, raz kiedyś coś odpisała i tyle(nie wysyłałem po 100 sms dziennie) mimo iż cały czas rozmawialiśmy w autobusie. Dwa tygodnie temu zaprosiła mnie na sobotnia imprezkę w sąsiedniej miejscowości lecz z powodu choroby okładu trawiennego(tzw grypa żołądkowa) nie moglem pójść. Z tego co wiem żadnej imprezy nie było (tak wiem beznadziejny ze mnie przypadek) wiec zacząłem podejrzewać ze chodziło o coś innego. Mimo tej mojej niewiarygodnie lamerskiej wpadki nadal z nią rozmawiam i nawet piszemy do siebie. Tylko z tym pisaniem jest tak że nieraz mam wrażenie ze jej na mnie zależy a nieraz wręcz przeciwnie. Gdy rozmawiamy w autobusie, to niestety ale to ja muszę "narzucać" jakiś temat do rozmowy, czasem trafie ze trochę go pociągniemy, czasem nie ale zawsze staram się podtrzymać rozmowę, czasem wkręcić jakiś kawal aby tylko nie doprowadzić do niezręcznej ciszy(napisałem niestety ponieważ nie jestem typem jakiegoś wielkiego gagatka, lubię rozwinąć jakiś temat, ale tylko wtedy gdy droga osoba tez rozwija swoja odpowiedz( a ona nie zawsze to robi)Rozmawiałem o tym z kumplem który ma większe doświadczenie niż ja i poradził mi abym do niej napisał i postawił sprawę jasno, czy coś z tego będzie czy nie? I tu rodzi się moje pytanie czy jest to dobry pomysł? A jeżeli tak to w jaki sposób to zrobić, aby nie zrazić jej do mnie? Wiem ze bardzo się rozpisałem , ale chciałem wszystko wyjaśnić. Z góry dziękuje za odpowiedź.

Kado pisze... Reply to comment

POMOCY CZYTAJCIE!!! Cześć, wiecie co poznałem taką jedną fajną dziewczynę na razie nic mnie z nią nie łączyło tylko byliśmy znajomymi na cześć, później po jakimś czasie zakochałem się w niej, w jej charakterze i wyglądzie. Piszę z nią na fejsbuku i na gg, dała mi swój numer ale co z tego jak ja jestem zakochany i ciężko jest mi się dostosować do tych wskazówek, chciałem się z nią spotkać bo mówiłem jej że chcę się z nią przyjażnić, tak dla przykrywki lecz ona mimo to że wyznacza datę to przed spotkaniem totalnie ją unieważnia dając przy tym wytłumaczenie, mieliśmy się spotkać 3 razy i ani razu do tego nie doszło, więc pomóżcie mi co mam robić żeby bardziej się mną zainteresowała i żeby się nie bała spotykać, ona mówi że mamy słabe zorganizowanie, bo miała przyjść z koleżanką, mi to pasuje bo chciałbym się z nią tylko zobaczyć i porozmawiać :/

czarek pisze... Reply to comment

studiuje mowe ciała dłuższy czas - po prostu jestem zafascynowany językiem niewerbalnym. Od pewnego czasu jestem rozchwytywany przez kobiety - dziennie czasami łapie 3-4 tel. do fajnych lasek (zauważcie, że mamy czasy recesji), ale powiem wam szczerze - trochę dojrzałem przez ostatnie lata, mam swoje ćwierć wieku na karku - powiem Wam w tajemnicy - połowy z tych lasek WSTYDZIŁBYM się przedstawić znajomym i przyjaciołom (beton i gładź szpachlowa :P). Sztuką jest "wyrwać laskę" inteligentną i ciekawą - a takich to z latarką kesonową szukać - albo już dawno dzieciate i ustawione albo poprostu niezainteresowane lub traktują faceta jak maszynke do sexu - uwierzcie takie są najgorsze. Reasumując OBALAM MIT: jest sposób na kobiete: mowa ciała + dobrze jest mieć wyszukane, nieszablonowe słownictwo, aby zabłysnąć przed unikatową i niepowtarzalną laską Pozdro! I zapraszam na bloga o PSACH: www.pies.xn.pl

Narwaniec pisze... Reply to comment

Help chcę poderwać dziewczynę niestety ona nie zwraca na mnie uwagi nie wiem czy to to że słabo gram w nogę ?? Kiedyś mi powiedziała że jak sie do niej bardzo blisko zbliże dostane z liścia ale nie dostałem ani razu co to może znaczyc ??

Unknown pisze... Reply to comment

Mam mały problem jestem z dziewczyną ale to wygląda tak jak ja bym się tylko starał a ona nic, ja pisze smsy,dzwonie itp. Co mam zrobić żeby ona też się zaczęła starać może nie pisać do niej niech ona teraz napisze ?

onaaa pisze... Reply to comment

Wg mnie te rady nie bardzo się sprawdzają. Może tylko niektóre. Pisze to dziewczyna.

onaaa pisze... Reply to comment

I jeszcze dodam, że po prostu musisz się podobać tej drugiej osobie...

Kamil pisze... Reply to comment

@onaaa mogla bys mi pomoc wkoncu jesteś dziewczyna moja kolezanka z która kiedyś chodziłem do szkoły bardzo mi się podoba niestety nie wiem co zrobić by się mna zainteresowala mogla bys cos poradzić bardzo był bym wdzięczny moje gg 42321841 lub facebook Kamil Zarzycki miejscowość zdunska wola z góry dziekuje.

Unknown pisze... Reply to comment

Siema wam, mam takie pytanie podoba mi się pewna laska, muszę trochę napisać o moim pisaniu z nią na pewnym czacie bo w sumie to numeru nie chce mi dać teraz to nawet nie chce gadać ze mną no, ale chyba z lewego nicku była u mnie w znajomych i to tylko poto by szpiegować mój profil. Dobra do tematu, początkowo pisałem z nią tak na ogólne tematy bo coś tak więcej o sobie nie chce mi powiedzieć a w sumie na tym czacie to już jakieś 6 miechy się tak trochę zbliżyliśmy no i ja starałem się jak mogłem, pisałem komplementy i dawałem jej do zrozumienia, że mi się bardzo podoba, po jakimś czasie zaczęła to myślę wykorzystywać i się drażnić, teraz już od jakiegoś czasu się obraziła mimo, że robiłem to co mi napisała żebym bo chciałem żebyśmy się dogadywali zero pisania na czacie itp. No i jak robiłem to żeby się z nią dogadywać lepiej to nagle usunęła mnie z znajomych i dała bloka i to już jakieś 2 lub 3 tygodnie trwa a jak była na czacie to tylko dla tego bo ja tam byłem, ale ona jak jest na tym portalu to mało co i krótko i na tym czacie jak pisałem do niej i próbowałem jakąś z nią na priv pogadać to nawet to jedynie co napisała na czacie to żebym nic do niej nie pisał a nic nie zrobiłem a przeciwnie starałem się o nią i było nawet na dobrej drodze to no, ale nagle coś jej odwaliło i trzyma mnie z dala. Co ja robię źle i co mam zrobić żeby mi się z nią układało i wyszło??? Może mi ktoś dać jakieś rady???

kamil pisze... Reply to comment

@Mateuszty jesteś stuknięty:)

Łukasz pisze... Reply to comment

Fajne rady, ale moim zdaniem zbyt ogólnikowe.
Szczególnie podoba mi się nie bój się fizyczności, to jasne przecież dotyk musi być. Bez niego niema tego czegoś

Prześlij komentarz

UWAGA!!! Komentarze "anonimowe" NIE BĘDĄ zamieszczane.

Aby podać IMIĘ lub NICK wybierz z listy: Nazwa/adres URL.

 
© 2009 jak poderwac dziewczyne jak być pewnym siebie podrywanie dziewczyn