Podrywanie dziewczyn - Dlaczego bycie sobą nie działa?

"Po prostu bądź sobą" - ile razy słyszałeś ten tekst? Jest to chyba najczęściej udzielna rada, mająca niby pomóc w podrywaniu kobiet. Niczym magiczne zaklęcie wiele osób powtarza te słowa, jakby po ich wypowiedzeniu wszystkie Twoje problemy i ułomności z kobietami nagle miały zniknąć.

Przyjrzyjmy się temu, co tak naprawdę słynne "bądź sobą" oznacza.

Czy to, że ktoś się zmienia na lepsze oznacza, że nie jest już sobą? Czy sobą jest tylko ten, kto sam sobie (albo ktoś inny mu) przyklei krzywdzącą łątkę: nieudacznika, słabeusza, frajera, słabego w kontaktach z kobietami, a potem postępuje tak, żeby jego wizerunek pasował do tego określenia?


Wiele osób właśnie tak rozumuje bycie sobą i niestety przez takie błędne myślenie podkopują swoje, lub czyjeś szanse na poznawanie kobiet i osiąganie sukcesu w ogóle. Bo skoro jesteś nieudacznikiem przy kobietach, to przecież nie powinieneś się zmieniać, bo wtedy będziesz udawał i nie będziesz już sobą. BZDURNE myślenie. Zależność jest prosta, jeżeli ciągle będziesz postępował w ten sam sposób, zawsze będziesz otrzymywał takie same rezultaty.

Dla mnie bycie sobą jest całkowicie czymś innym. Bycie sobą, w moim rozumieniu oznacza bycie świadomym tego, co jest dla mnie w życiu ważne, posiadanie określonego systemu wartości, zasad i kierowanie się nimi. Można być sobą, a jednocześnie być świadomym swoich mocnych oraz słabych stron i pracować nad tymi słabymi.

Ktoś może powiedzieć, nie podrywam kobiet, mam z nimi złe stosunki, bo nie jestem podrywaczem i nie urodziłem się z tymi umiejętnościami. Ok w porządku, ale czym to się rożni od stwierdzenia, nie jeżdżę samochodem, bo nie jestem kierowcą? Żeby być kierowcą wystarczy zapisać się na kurs prawa jazdy, nauczyć się jeździć i zdać egzamin. Czyli wystarczy zdobyć nowe kompetencje, tak samo jest z uwodzeniem kobiet. Nauka uwodzenia to proces zdobywania nowych kompetencji, a nie jak błędnie sądzi wiele osób, udawanie kogoś, kim się nie jest.

I tak na przykład z nieśmiałego chłopca, który lubi gry komputerowe, wędkować i pisać wiersze, możesz stać się pewnym siebie, pociągającym facetem, który lubi gry komputerowe, wędkować i pisać wiersze! Dalej jesteś sobą, a przy tym zyskałeś nowe umiejętności i rozwinąłeś się jako mężczyzna, Twoja osobowość zyskała na atrakcyjności. Ale to stanie się tylko wtedy, gdy zaczniesz postępować inaczej niż do tej pory.

Idealnym przykładem tutaj może być Piotr Rubik (nie żebym był fanem jego muzyki;)). Jeszcze kilka lat temu był nikomu nieznanym, zwykłym dziennikarzem, o powiedzmy szczerze niezbyt atrakcyjnym dla pań wizerunku. Piotr Rubik wtedy prowadził program (uwaga!) o grach komputerowych. Jeżeli nie pamiętasz tych czasów to zobacz tutaj.

A dzisiaj to krajowej sławy kompozytor i muzyk (bez względu na to, czy ktoś lubi jego twórczość, czy nie, pewnie się z tym zgodzi). Czy Piotr Rubik dzisiaj nie jest sobą? Wystarczy zajrzeć w jego życiorys, by zauważyć, że od najmłodszych lat interesował się muzyka, a to, że nastąpiła tak duża zmiana w jego wizerunku, to zapewne efekt jego pracy nad własną osobą. Po prostu znalazł w sobie tyle determinacji, że był w stanie sięgnąć po to, czego naprawdę pragnie i wyewoluować do takiej osobistości, jaką jest dzisiaj.

Nie jest ważne to, że całe życie nie miałeś powodzenia u kobiet, że czujesz się niepewnie w ich towarzystwie, to wszystko da się zmienić odpowiednią praca nad sobą. Uczenie się podrywu, eliminowanie nieatrakcyjnych cech i przekonań ze swojego zachowania w cale nie oznacza, że stajesz się sztuczny, to oznacza, że dojrzewasz jako mężczyzna i rozwijasz się jako człowiek.

Dlatego moja rada dla Ciebie jest taka: Nie bądź sobą, bądź najlepszym sobą, jakim możesz być! Bardziej pewnym siebie, mądrzejszym, bardziej atrakcyjnym i świadomym, bardziej uwodzicielskim. Po prostu bądź najlepszą wersją samego siebie.
Najbardziej wartościowe rady dostępne na liście mailingowej:
E-mail: Imię:
Zgadzam się z polityką prywatności

6 komentarzy:

BLOG GLOBUSA pisze... Reply to comment

No to może zamiast "bądź sobą" powinno się mówić "stań się sobą". Tekst bardzo na czasie w zawiązku z moimi osobistymi przemysleniami:)

Trueman pisze... Reply to comment

@BLOG GLOBUSA
"Stań się sobą" podoba mi to stwierdzenie albo "odnajdź siebie" :). W sumie na temat który poruszyłem można by pisać wiele. Bo można powiedzieć, że ktoś nie był sobą w danej sytuacji, np przy nowo spotkanych osobach zachowujemy się inaczej niż przy starych znajomych. Często dzieje się tak właśnie z powodu blokad i złych przekonań, które w nas tkwią - zastanawiamy się jak ktoś mnie oceni, co sobie o mnie pomyśli?

Jak mawiała moja nauczycielka "cały dowcip polega na tym", aby jak z cebuli zrzucić z siebie te kolejne warstwy, które nas ograniczają, ale to się nie stanie samo ,trzeba coś zmienić w naszym dotychczasowym działaniu. I to właśnie wtedy gdy to robimy ,wielu ludzi mówi, zmieniłeś się, nie jesteś sobą, co oczywiście niektórym nie jest na rękę, bo wolą tego starego frajerowatego gościa, z którego można było się ponabijać i mu nie zagrażał.

Unknown pisze... Reply to comment

Cześć
Dawno się tu nie udzielałem, ale teraz mam straszny problem.
Otóż, jeśli zechcesz wysłuchać...
Kobieta mnie rzuciła.
Miesiąc i 12 dni temu. Zacznę od tego, że jest rok starsza i mówiła mi, że cieszy się, że jestem młodszy i że jest moją pierwszą. Rzuciła mnie, bo jak twierdzi, jestem dla niej niedojrzałym facetem, dzieckiem, a nasze rozmowy dotyczyły wyłącznie uczuć i tego, jaka to nasza miłość jest fajna, no i że ona potrzebuje mężczyzny, nie chłopca. Zastanawiam się, co mogę jeszcze zrobić, by być z nią chociaż w relacjach przyjaciel/przyjaciółka, kolega/koleżanka. Jest nadal dla mnie kimś bardzo ważnym. Staram się ją odzyskać, lecz dla niej jestem kimś zupełnie obojętnym. W rozmowach jest zupełnie chłodna..Dzieli nas jakoś 30 km.
Proszę, pomóż.

Trueman pisze... Reply to comment

@Górka
Nie czytasz ... zobacz tutaj:
Jak odzyskać kobietę?

Zizu pisze... Reply to comment

Napiszesz jakiś artykuł o poczuci własnej wartości? ŻJak być szczęśliwym sam ze sobą.

smok236 pisze... Reply to comment

Spytałem dziewczyny jaki jest jej ideał chłopaka, a ona mi odpisała: ,,ja już mam swój ideał" Co mam w takiej sytuacji zrobić ? Nie mam nawet pomysłu na jaki temat z nią rozmawiać, cały czas ja zadaje pytania, a ona tylko odpowiada. Prosze poóżcie ;)

Prześlij komentarz

UWAGA!!! Komentarze "anonimowe" NIE BĘDĄ zamieszczane.

Aby podać IMIĘ lub NICK wybierz z listy: Nazwa/adres URL.

 
© 2009 jak poderwac dziewczyne jak być pewnym siebie podrywanie dziewczyn