Jak być pewnym siebie w towarzystwie kobiet?

Pewność siebie w kontaktach z kobietami jest prawdopodobnie najbardziej potrzebnym i podstawowym atrybutem męskości, który musisz posiadać, aby odnosić sukcesy w podrywaniu dziewczyn. To jest fundamentalna cecha, która przez kobiety uważana jest za bardzo atrakcyjną, jednocześnie jest to rada, której każdy udziela, gdy chodzi o podrywanie dziewczyn: „Po prostu bądź pewny siebie”. Gdyby to było tylko takie proste, czy nie każdy byłby taki?

Najtrudniejszą i może dla niektórych najgorszą rzeczą w byciu pewnym siebie jest to, że śmiałości nie da się kupić, a na pewno udawać. Pewność siebie musisz zbudować!

Powolne ale konsekwentne budowanie pewności siebie jest jak ćwiczenie i budowanie mięśni, to jedyna droga do osiągnięcia prawdziwej siły wewnętrznej.

Od czego zatem powinieneś zacząć?

-->

Większość facetów, którym brakuje tej cechy, jest nieśmiałych nie tylko podczas kontaktów z kobietami, ale również w każdym innym aspekcie ich życia.

Począwszy od rozmowy z ludźmi w pracy, kończąc na rozmowie z kompletnie nieznajomymi z ulicy. Nie potrzeba im pięknej kobiety aby czuć się nerwowo. Jeżeli tak samo jest i w Twoim przypadku, pierwszą rzeczą jaką powinieneś zrobić, to natychmiast zapisać się na siłownie. Wiem, istnieją inne sposoby na zbudowanie śmiałości, ale to jest najprostsza i najszybsza metoda, żeby zacząć.

Widzisz, na głębokim psychologicznym poziomie, ludzie łączą kondycję fizyczną z pewnością siebie. To jak dobry pod względem fizycznym czujesz się w stosunku do innych, decyduje o tym, jak ogólnie dobrze czujesz się w porównaniu do innych.

W dawnych czasach mężczyzna musiał być silny fizycznie, by zapewnić swojej rodzinie jedzenie i ochronę. Siła dawała mu pewność siebie, przez co automatycznie stawał się atrakcyjny dla wielu kobiet. Mimo, że dzisiaj żyjemy w innych czasach, a warunki socjalne się zmieniły, ta koncepcja na głębokim, podświadomym poziomie dalej działa u ludzi. W skrócie: jeżeli czujesz się silny fizycznie, czujesz się również silny psychicznie.

Kolejną rzeczą, którą powinieneś zrobić, to znaleźć sobie zajęcie lub pracę, która będzie wymagała od ciebie bycia w stałym kontakcie z ludźmi. Wiem co sobie teraz pomyślisz, "Ale ja przecież czuje się niekomfortowo w towarzystwie ludzi." Właśnie o to chodzi, musisz poszerzyć swoja strefę komfortu! Jeżeli na co dzień masz mały kontakt z nieznajomymi osobami, to naturalne jest, że nie będziesz się czuł z nimi komfortowo, dopóki twój umysł nie przyzwyczai się do tej sytuacji. Po jakimś czasie przestaniesz odbierać to jako coś nowego, a przebywanie i rozmowa z nieznajomymi stanie się dla Ciebie rutyną.

Co jeśli jesteś pewny siebie w wielu sytuacjach za wyjątkiem przebywania z kobietami, a na sama myśl o rozmowie z atrakcyjną dziewczyną dostajesz dreszczy wzdłuż całego kręgosłupa?

Całkiem możliwe, że na pewnym etapie swojego życia rozwinąłeś w sobie strach przed kobietami. Jeżeli tak jest w Twoim wypadku, rozwiązanie jest proste. Zacznij pokonywanie nieśmiałości do kobiet małymi krokami, z czasem zawieszaj poprzeczkę coraz wyżej.

Rozmawiaj z kobietami, w towarzystwie których czujesz się komfortowo i w żaden sposób Cię nie "paraliżują", niech to będzie nawet staruszka w parku. Z czasem przechodź do coraz bardziej atrakcyjnych dziewczyn. Najpierw rozmawiaj z dziewczynami, które Ci się nie podobają i nie staraj się ich poderwać, tylko z nimi rozmawiaj.

Stale rozwijaj swoje umiejętności rozmowy gdziekolwiek jesteś; na zakupach, na spacerze, w pracy, autobusie.

Musisz wejść w nawyk rozmowy z kobietami, to pozwoli Ci zbudować "mięsień pewności siebie", którego tak desperacko potrzebujesz. Na początku możesz pytać o drogę, czy o inne neutralne rzeczy. A z czasem przechodzić do bardziej osobistych i konkretnych tematów. Pamiętaj, że za każdym razem kiedy rozmawiasz z kobietami, stajesz się bardziej śmiały w kontaktach z nimi.

Powoli zwiększaj ilość atrakcyjnych dziewczyn z którymi rozmawiasz, a zobaczysz, że po jakimś czasie Twoja pewność siebie sięgnie zenitu. Nie ma „złotej zasady” która mówi, z iloma kobietami powinieneś porozmawiać, zanim osiągniesz wystarczający poziom śmiałości. Na początku najlepszą zasadą jest "im więcej tym lepiej", a po jakimś czasie sam zadecydujesz ile kobiet musisz jeszcze poznać, żebyś czuł się wśród nich komfortowo.

Cała koncepcja budowania pewności siebie polega na tym, że należy nad nią pracować codziennie, ponieważ pewność siebie tak jak mięsień, gdy go nie trenujesz przez jakiś czas, zacznie słabnąć i maleć! Jeżeli nie będziesz rozmawiał z kobietami przez tydzień i dłużej, Twoja nieśmiałość zacznie wracać.

W budowaniu pewności siebie chodzi głównie o stawanie twarzą w twarz ze swoimi obawami i słabościami. Jeżeli boisz się czegoś, zrób to, nawet jeżeli musisz się do tego zmusić. To najszybsza droga do tego, aby stać się pewnym siebie.

Pozbądź się nieśmiałości raz na zawsze! »

Jeśli ten artykuł pomógł Ci, masz co do niego jakieś wątpliwości, lub pytania “Zostaw komentarz”, a na pewno na niego odpowiem.
Najbardziej wartościowe rady dostępne na liście mailingowej:
E-mail: Imię:
Zgadzam się z polityką prywatności

16 komentarzy:

Anonimowy pisze... Reply to comment

Nie które kobiety mówią że lubią nie śmiałych mężczyzn .

Trueman pisze... Reply to comment

Owszem mówią tak, ale gdy pojawi się taki bardziej śmiały, odważny i pewny siebie to nagle zmieniają zdanie.

Nie daj się zwieść, pewność siebie u mężczyzn to podstawa. W dzisiejszych czasach nieśmiałych mężczyzn jest coraz więcej, a to między innymi dlatego, że ludzie wierzą stereotypy i przez to tracą poczucie wartości i mniej wierzą w swoje możliwości.

Zamiast pracować nad sobą i zmianą swojej postawy, wybierają los nieśmiałych, bo wtedy jest bezpieczniej i nikomu się nie narażą. Swój brak działania usprawiedliwiają tym że są nieśmiali. I błędne koło się zamyka. Życie nie jest po to żeby przeżyć je bezpiecznie, ale po to żeby przeżyć je jak najlepiej.

Anonimowy pisze... Reply to comment

a czy kobiety lubia hip hop i jak ktos przeklina itp w gimnazjum

Trueman pisze... Reply to comment

a czy kobiety lubia hip hop i jak ktos przeklina itp w gimnazjum

Nie rozumiem pytania. Są różne kobiety. Niektóre lubią konie, niektóre lubią muzykę klasyczną, a inne się bić. Moja odpowiedź: Tak kobiety też lubią HIP HOP, ale to zależy od kobiety.

Są też takie które lubią przeklinać, ale to już zależy czy Ty takie lubisz. Mnie na przykład nie interesują kobiety, które co drugie słowo mówią "kurwa", bo np innych nie znają.

Ja przeklinam przy kobietach (jak mi się zdarzy) i w cale się z tym nie kryję. Przeklinam czasem przy rodzicach, rodzinie znajomych i tak samo przy kobietach. Po prostu nie traktuje ich jakoś specjalnie. Kobieta to człowiek jak każdy inny, chyba niepotrzebnie je idealizujesz.

Anonimowy pisze... Reply to comment

a jak ktoś chce gagdać tylko nie ma o czym gadać i zacina się na wieki i nic nie pomorze jak tylko ucieczka

Trueman pisze... Reply to comment

Ten artykuł powinien Ci pomóc:
O czym rozmawiać z dziewczyną?

Anonimowy pisze... Reply to comment

mam kolezanke w klasie ona bardzo lubi konie, zajmuje sie nimi i wgl.
nie wiem jak moge z nia pogadac itp. nie wime o czy dokladnie przez to ze jestem niesmialy. prosze o jakas rade dotyczaca tego.
przewaze jak rozmawiam z dziewczynami to to ze jestem troche zestresowany a moje rece troche sie poca. da sie to jakos opanowac?

Anonimowy pisze... Reply to comment

Dobra opisze wam moją krótką historie xD

Miesiąc temu rozmowa z dziewczyną była dla mnie czymś trudnym nie mówiąc w ogóle o podrywaniu zacząłem czytać artykuły zamieszczone na tej stronie kilka dni temu i zauważyłem ,że ta "bariera" jest trudna do pokonania.Ale da się to zrobić teraz jest to łatwe jak krojenie ciepłego masła...

No,ale jak wiadomo,że nie ma na tym świecie prostych rzeczy i oczywiście pojawiła się komplikacja trzeba wybrać..
Mam w nowej szkole dużo atrakcyjnych dziewczyn (z klasy głównie)każda ma w sobie coś co do sprawia ,że o niej myślę,ponieważ uściśliłem zakres "poszukiwań",że to tak nazwę muszę wybrać pomiędzy trzema dziewczynami.

2 nowo poznane i miłość z SP (jakoś pojawiła się w liceum i w dodatku w tej samej klasie!!)

Rozmawiając z ww. miłością z dawnych lat dowiedziałem się ,że nadużywa alkoholu i innych używek więc chcę jej jakoś pomóc i możliwe związać się z nią...

Co wy na to?!?

Trueman pisze... Reply to comment

przewaze jak rozmawiam z dziewczynami to to ze jestem troche zestresowany a moje rece troche sie poca. da sie to jakos opanowac?

Też kiedyś miałem ten problem. Co mi pomogło? Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Musisz nabrać luzu i swobody, a to się stanie tylko wtedy, gdy przyzwyczaisz się do nowych sytuacji. Dużo rozmawiaj z nieznajomymi, przebywaj w śród kobiet.

Anonimowy

Fajnie, że strona Ci pomogła. ;)
Co do Twojego pytania. Napiszę tak. Ja bym odpuścił. Po co Ci dziewczyna z problemami skoro w koło jest tyle ciekawszych bez problemów i nałogów?

Anonimowy pisze... Reply to comment

Podoba mi się pewna dziewczyna, ale spaliłem się u niej na wejściu. I nie wiem czy wszystko stracone czy nie... chodzi ze mna do klasy i od 2 tygodni częściej rozmawiamy, ale ja głupi dowiedziałem się, że spotyka się z kimś. I zapytałem czy mam u niej jakiekolwiek szanse, bo chce mieć sprawę jasno postawioną. I że nie chce się angażować w coś co nie może zaistnieć. Zauważyłem, że bardzo się zmieszała gdy o to zapytałem. Ale to chyba przez moją zbytnią szczerość? może otwartość..

Trueman pisze... Reply to comment

Anonimowy
Tak masz rację spaliłeś sytuację, przyparłeś ja do muru, zanim ona cokolwiek zdążyła poczuć do Ciebie. Na przyszłość zapamiętaj, najpierw spraw żeby kobieta coś do Ciebie poczuła, a potem się zastanawiaj nad związkiem i cokolwiek proponuj. Jeżeli byłeś dla niej tylko kolegą, to takie deklaracje z Twojej strony mogły popsuć wasze relacje.

Andrzej pisze... Reply to comment

W swoim artykule piszesz że pewność siebie można najszybciej i najłatwiej zdobyć na siłowni. Możliwe że masz rację. Ale co byś doradził osobie która pracuje i studiuje zaocznie.

Trueman pisze... Reply to comment

@Andrzej
Siłownia to takie uproszczenie. Chodzi o podjęcie się jakiegoś zajęcia, które wymaga wysiłku fizycznego, powoduje wydalanie potu i zwiększa produkcję testosteronu w organizmie. Nie musisz koniecznie chodzić na siłownie (siłownia i sztuki walki naturalnie pozwalają poczuć się bardziej męsko). Możesz zacząć biegać, pływać, jeździć na rowerze, uprawiać sztuki walki. Cokolwiek lubisz i na co pozwala Ci czas.

InLight pisze... Reply to comment

Wskazówki jakie tutaj zostały umieszczone są w stanie pomóc zwiększyć pewność siebie, jednaka nie usuną nieśmiałości lub uczucia braku pewności u jego źródła. Uważam, że uwolnienie się od sabotujących myśli, przekonań i emocji jest bardziej efektywniejsza niż uciekanie lub walka z nieśmiałością. Kiedy pozbędziemy się niechcianych myśli i odczuć to tym samym staniemy się wolni od nich , a jak to nastąpi to tym samym zaczniemy automatycznie odczuwać pewność siebie. Każdy może być pewny siebie, wystarczy samodyscyplina i systematyczna praca nad sobą.

niedoswiadczony pisze... Reply to comment

Znam pewną dziewczynę 1 rok, chodzimy do jednej klasy (mamy po 17 lat)Normalnie nie rozmawialiśmy z sobą (rzadko rozmawiam z dziewczynami ). Zawsze mi się podobała i nadal bardzo podoba. Od 2 tygodni trochę częściej na nią zerkam. Czasami (może 1 albo 2 razy dziennie) zamieniamy kilka słów, ostatnio nawet częściej, trochę rozmawiamy, ale ona tak prawie ze wszystkimi rozmawia jak ze mną, a ja rzadko rozmawiam z dziewczynami. Co robić żeby się mną zainteresowała i częściej ze mną rozmawiała, jak myślisz? Mam u niej jakieś szanse?

mumik pisze... Reply to comment

Zdałem sobie sprawę z tego, że pewność siebie 20 lat temu. Od tamtej pory rozmawiam z kobietami bardzo często. Z takimi zwykłymi rozmowami i tak nie miałem specjalnego problemu, a teraz mam jeszcze mniejszy, ale rozmowa z kobietą, którą chce się poderwać powoduje panikę, paraliż, niezdolność wypowiedzenia słowa, niezdolność działań, nawet jak się wie, co się powinno zrobić. I z czasem to tylko się pogarsza, a nie poprawia. Byłem w tym czasie w wielu związkach, w których nie chciałem być, bo kobiety atrakcyjne są zupełnie inną kategorią stworzeń i pragnienie ich poraża i odbiera możliwość działania. Poza tym zdarzają się pojedyncze w odstępach co parę lat i tym bardziej nasila się panika, że jak zrobi się coś nieprawidłowo, popełni któryś z mnóstwa wymienionych na tym blogu błędów, to się taką kobietę straci, a przy następnej okazji będzie się już za starym. To co zrobić w takiej sytuacji, jak nie ma kroków pośrednich?

Prześlij komentarz

UWAGA!!! Komentarze "anonimowe" NIE BĘDĄ zamieszczane.

Aby podać IMIĘ lub NICK wybierz z listy: Nazwa/adres URL.

 
© 2009 jak poderwac dziewczyne jak być pewnym siebie podrywanie dziewczyn